Коли виникає необхідність в охоронних послугах, нам відразу ж кидаються в очі рекламні акції від охоронних компаній. А також важливу цінність при виборі охоронних послуг має бренд охоронної фірми. Він повинен бути на слуху, про нього говорять, і він вселяє довіру. У акцій є своя мета – це залучення нових клієнтів і розширення бізнесу. Однак буває так, що під виглядом акцій клієнти отримують неякісні охоронні послуги.
Втім, бізнес завжди рахує гроші, це правильно, але в бізнесі також прийнято домовлятися про умови, і це дуже важливо, особливо в разі аукціонних пропозицій. Нам завжди хочеться вірити в чесність акцій. Та що там казати, в більшості випадків це так і буває. Однак слід звернути увагу на деталі, а вони зазвичай вказуються в договорі. Менеджери намагаються не говорити про них до підписання договору. Тому задавайте питання і уточнювати деталі.
Наприклад, при підключенні до послуги «Пультова охорона» зверніть увагу на якість обладнання і датчиків, а також чи відповідають вони Вашим умовам експлуатації і типу приміщення.
Також слід враховувати такі фактори як час прибуття групи реагування і кількість випадків реагування. Кожен додатковий випадок виїзду групи реагування оплачується окремо.
Сучасні охоронні системи являють собою досить складне електронне устаткування, і в більшості випадків супроводжувати експлуатацію охоронних систем замовникам не під силу. Якщо в результаті перепаду напруги перегорає запобіжник, або збиваються настройки – необхідний виїзд фахівця електрика або електронщика з охоронної компанії. У більшості випадків, якщо мова йде про акційні підключених – він платний.
Охорона24: пультова охрана офісів, квартир і приватних домів
Тому, скористатися рекламними акціями – це правильне взаємовигідне рішення – просто уточнюйте деталі